piątek, 5 lutego 2016

Poznajcie mnie lepiej, czyli TAG: 50 faktów o mnie!

Hej, kochani! Dzisiaj przychodzę do was z nieco luźniejszą notką. Pomyślałam, że dobrze byłoby gdybyście wiedzieli o mnie co nieco, więc zdecydowałam się na TAG - 50 faktów o mnie. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia! 


1. 5 stycznia tego roku skończyłam 15 lat. 
2. Mam siostrę - jest o trzy lata młodsza, ma na imię Ania. 


3. Chodzę do drugiej klasy gimnazjum o profilu biol-chem z rozszerzonym j. niemieckim. 
4. Pochodzę z Leszna w Wielkopolsce i to tutaj nadal mieszkam. 
5. Uwielbiam serial Pretty Little Liars. 
6. Kocham też Plotkarę. 
7. Jestem fanką żużla, a dokładnie Unii Leszno. 
8. Chodzę na wszystkie mecze u nas i staram się być na wyjazdach. 
9. Moja najlepsza przyjaciółka jest ode mnie dwa lata starsza. 
10. Ma na imię Marcelina, ale wszyscy mówią do niej Cyla. 


11. Przyjaźnię się też z Idą. 
12. Poznałam ją w szkole muzycznej. 


13. Skończyłam szkołę muzyczną pierwszego stopnia w klasie fortepianu. 


14. Grałam też na skrzypcach. 
15. Mam kota - Fredka. 


16. Moim ulubionym jedzeniem są makarony. 
17. Najlepszym napojem świata jest Lipton Green Ice Tea. 


18. Zwiedziłam dużo miejsc na świecie. 
19. Czasem muszę być rozsądna i jest to silniejsze ode mnie. 
20. Uwielbiam stawiać na swoim. 
21. Mam drugie imię - Luiza. 
22. Miałam mieć na imię Sara, ale w ostatnim momencie mój tata zmienił mi imię. 
23. Jeździłam kiedyś konno. 
24. Uwielbiam pływać. 
25. Lubię też śpiewać. 
26. 3 maja obchodzę imieniny. 
27. Lubię mieć wszystko poukładane i posprzątane. 
28. Jestem dość wysoka. 
29. Przeprowadzałam się trzy razy. 
30. Mam trudny charakter. 
31. Zwłaszcza jeśli chodzi o chłopaków. 
32. Często kłócę się z siostrą. 
33. Bardzo rzadko zdarzają mi się jakiekolwiek sprzeczki z przyjaciółmi. 
34. Swoją pierwszą 'miłość' poznałam w szkole muzycznej. 
35. Najlepszą rzeczą, którą przyniosła mi ta szkoła byli ludzie, których tam poznałam. 
36. Uwielbiam Beyonce. 
37. Słucham wszystkiego, co wpadnie mi w ucho. 
38. Nawet rapu. 
39. Jak byłam mała wszystko miałam różowe. 
40. Lepiej mówię po angielsku, niż po niemiecku. 
41. Nie byłam nigdy w poważnym związku. 
42. Lubię porządek. 
43. Biorę udział w wymianie między narodowe. 
44. W czerwcu pojadę do mojej Niemki. 
45. Uczę się raczej dobrze. 
46. Zawsze mam średnią powyżej 4,5.
47. Chodzę na dodatkowy angielski. 
48. Mam psa, który mieszka u mojej babci. 
49. W lutym zostanę matką chrzestną. 
50. Moi ulubieni żużlowcy to Paweł Przedpełski, Maksym Drabik i Grzegorz Zengota. 




To by było wszystko, jeśli chodzi o fakty o mnie. Napiszcie mi w komentarzach parę zdań o sobie. I do następnego postu. 
Martynika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz