niedziela, 24 stycznia 2016

Ulubieńcy roku 2015!


Hej! Przychodzę do Was dzisiaj z dość ciekawym myślę postem, bo sama lubię czytać tego typu notki. Chciałabym Wam opowiedzieć o moich zeszłorocznych ulubieńcach. Trochę tego jest, więc nie przedłużając... Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia!


KOSMETYKI 
EOS
Pierwszym z kosmetyków, który jest moim zdecydowanym ulubieńcem jest balsam do ust EOS. Nie dość, że są w bardzo fajnej formie, świetnie pachną to jeszcze świetnie nawilżają usta. Swoje EOS' y kupuje na stronie ladymakeup.pl. 


MASKA DO WŁOSÓW - EVELINE 
Ta maska to pierwsza maska, a używałam ich już sporo, która sprawia, że moje włosy nie są przesuszone, a wręcz nawilżone. Polecam ją każdemu, kto ma problem ze suchymi, łamiącymi się włosami. Jest idealna dla tych, którzy mają podobny typ do moich, czyli loki. 


FILMY
Szybcy i wściekli 7
Ten film to film, który naprawdę może wzruszyć i rozśmieszyć. Mimo, że nie oglądałam poprzednich części to od razu wiedziałam o co chodzi i po powrocie z kina dość szybko nadrobiłam braki. 


Sąsiedzi
Jest to idealny film dzięki, któremu można się pośmiać i rozluźnić. Polecam na wieczór z przyjaciółmi. 



MUZYKA    
Jeśli chodzi o muzykę to jest jej tu zdecydowanie najwięcej, każda z tych piosenek coś dla mnie znaczy i coś wniosła do mojego życia. Są tu wspomnienia z przyjaciółmi, wakacje i różne inne. W tym roku zaczęłam słuchać też rapu, co kiedyś byłoby dla mnie nie do pomyślenia, dlatego znalazły się tutaj dwie moje ulubione piosenki z tego gatunku. 
    

'Supergirl' - Anna Naklab feat. Alle Farben & YOUNOTUS


'Take me to church' - Hozier





'Hello' - Adele 


'Gdzie jesteś?' - Kali


'Katowice nocą' 


'Ghost town' - Adam Lampert 


'See you again' - Wiz Khalifa ft. Charlie Puth 


'Złamane skrzydło' - Białas


'I really like you' - Carly Rea Jepsen 


'CoCo' - O.T. Genasis 


'Remember the name' - Fort Minor 


'Love me like you do' - Ellie Goulding 


'Girls in luv' - DJane HouseKat ft. Rameez 


APLIKACJA
Snapchat 
Król, królowa zdecydowanie najlepsze! Miałam snapchata już wcześniej, ale dopiero w tym roku zaczęłam go bardziej używać. Myślę, że przebija Messengera i inne tego typu komunikatory. 

KSIĄŻKI
"Niezłomni" - C.J. Daugherty 
Ostatnia książka z serii "Wybrani" poruszyła mnie tak samo jak reszta części. Mimo, że czytałam ją na początku ubiegłego roku to nadal lubię do niej wrócić. Jeśli nie znacie tej serii to serdecznie Wam ją polecam. 
Opowiada o Allyson, zbuntowanej dziewczynie, której pewnego dnia rodzina ma do tego stopnia dość, że wysyłają ją do szkoły z internatem. Dziewczyna jest załamana i robi wszystko, żeby tam nie trafić. Jej działania są na nic. Po jakimś czasie orientuje się jednak, że życie tam wcale nie jest złe, a ona nie jest do końca tą dziewczyną, za którą się uważała. 


"Hopeless" - Colleen Hoover 
Jest to książka, którą prawdę mówiąc zakończyłam ten rok i jedna z lepszych, jakie czytałam. Poruszyła mnie do granic możliwości, po przeczytaniu miałam niedosyt, co znaczy, że książka jest bardzo dobra. 
Opowiada o Sky z pozoru zwyczajnej dziewczynie: ma najlepszą przyjaciółkę, kochającą matkę i powodzenie u chłopaków. Jednak z dniem, w którym spotyka Holdera jej życie przewraca się do góry nogami. Chłopak jest pierwszy, który budzi w dziewczynie takie emocje. 


"7 razy dziś" - Lauren Oliver 
Jedna z pozycji, którą czytałam podczas zeszłorocznych wakacji. 
Opowiada o dziewczynie, która siedem razy przeżywa ten sam dzień. Budzi się siedem razy i ma siedem szans na odwrócenie pewnych wydarzeń. 


"Papierowe miasta" - John Green 
Książka opowiada o chłopaku do szaleństwa zakochanym w swojej przyjaciółce z dzieciństwa. Kiedyś byli nierozłączni, mieli swoje tajemnice i własne przeżycia. Dziewczyna była jednak bardzo specyficzną osobą. Kontakt między nimi osłabł i jednego wieczoru jakgdyby nigdy nic prosi chłopaka o pomoc. 


WYDARZENIA 
Wakacje w Tajladnii 
Ferie w 2015 roku spędziłam nieco inaczej niż zwykle. Wraz z rodziną pojechałam ugrzać się do słonecznej Tajladnii. Świetnie było jechać w miejsce, gdzie temperatury wynosiły ponad trzydzieści stopni na plusie podczas, gdy w naszym kraju panowała zima na całego. Cudownie wspominam ten czas i na pewno pojechałabym tam jeszcze raz. 








Finał PGE Ekstraligi - FOGO Unia Leszno - Betart Sparta Wrocław
Był to zdecydowanie z lepszych dni poprzedniego roku. Moja ukochana drużyna - Unia Leszno po pięciu latach ponownie wstąpiła na tron i uzyskała tytuł Drużynowego Mistrza Polski. Nigdy nie zapomnę emocji towarzyszących mi tamtego dnia. 
















Wakacje 2015
Cudownym czasem były wakacje z 2015 roku. Spędziłam je z moją najlepszą przyjaciółką Cylą i mam nadzieję, że kolejne będą jeszcze lepsze. 





Wyjazd w Bieszczady 
Na Święta Wielkanocne wyjechaliśmy z całą rodziną w Bieszczady. Bardzo mi się tam podobało i chciałabym jeszcze kiedyś tam wrócić. 






To byłoby wszystko jeśli chodzi o moich zeszłorocznych ulubieńców. Troszeczkę się rozpisałam, ale mam nadzieję, że notka się Wam podoba. Napiszcie w komentarzach, co u was królowało w 2015! 

Trzymajcie się, 
Martynika! 



1 komentarz:

  1. Bardzo fajna notka.Polecam ci drugą część książki Hopeless "losing hope" :)

    OdpowiedzUsuń