środa, 27 stycznia 2016

Ulubieńcy stycznia 2016!

Hejka! Pierwszy miesiąc tego roku dobiega końca, więc ja zapraszam Was serdecznie na ulubieńców. 


KOSMETYKI
Mgiełki od Victoria' s Secret
Będąc w Złotych Tarasach w Warszawie skorzystałam z okazji i kupiłam sobie za pieniądze, które dostałam na święta cztery nowe mgiełki od Victoria' s Secert. Są to zdecydowanie najlepsze zapachy, jakie kiedykolwiek używałam. Jak na mgiełki są trwałe i bardzo długo utrzymują się na skórze. Zdecydowany ulubieniec!



MUZYKA

Everyday - ASAP


End of the day - One Direction 


Love yourself - Justin Bieber 


FILMY 
Wkręceni 2
Druga część tej polskiej komedii jest równie zabawna, jak pierwsza. Polecam na wieczór z rodziną lub grupą przyjaciół. 


Lucifer 
Nie jest to film, a serial. Wyszło dopiero kilka odcinków, ale zapowiada się świetnie. 


KSIĄŻKA
Klejnot - Amy Ewing 
Jest to książka opowiadająca o dziewczynie pochodzącej z biednego domu stworzonej genetycznie do bycia surogatką. Od dnia diagnozy dziewczyna przygotowuje się do urodzenia dziecka osobą z bogatszej części społeczeństwa. Kiedy dziewczyna tafia do domu szlachcianki, której ma donosić ciążę poznaje tam chłopaka, z którym przyjaźń przeradza się w zakazany romans. 


NAPÓJ
Creme - Starbucks 
Pyszny napój o smaku czekolady, karmelu lub truskawki. W styczniu piłam go kilka razy i jestem pewna, że gdyby w moim mieście był Starbucks piłabym to codziennie. 


WYDARZENIA
Moje urodziny
Pierwszym wydarzeniem są moje urodziny, które obchodziłam 5 stycznia. Przyszły do mnie moje przyjaciółki. Dostałam cudowne upominki, a my świetnie spędziłyśmy czas. 



Ferie
W tym roku jako pierwsi mieliśmy ferie zimowe. Mimo, że nigdzie nie pojechałam były cudowne. Codziennie robiłam coś ciekawego i prawie w ogóle się nie nudziłam. 





To by było wszystko jeżeli chodzi o ulubieńców stycznia. Napiszcie w komentarzach, co u was królowało! 
Martynika









2 komentarze:

  1. Bardzo fajni ulubieńcy! U mnie w styczniu królowała telenowela "La Gata" <3
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń